Tuotepalautukset & Reklamaatiot

Etkö ollutkaan tyytyväinen verkkokaupastamme ostamaasi tuotteeseen?
Valitsitko väärään koon tai ette muuten vain ole tyytyväinen verkkokaupastamme ostamaanne tuotteeseen. Näillä ohjeilla teette era-lindroos.fi-nettiostoksiinne liittyvät vaihdot ja tuotepalautukset. Jos päädyt palauttamaan tilaamasi tuotteen tai tuotteet, kyseessä on kaupan purku.  Tavaran palautettuasi Erä-Lindroos maksaa takaisin sinulle maksamasi kauppahinnan sekä mahdolliset alkuperäisen tilauksen posti- ja käsittelykulut. Jos palautettava lähetys painaa yli 2 kg (paketti), vie se postiin tai toimita palautus suoraan myymäläämme : Mustamäenkatu 72.

Ennen tilauksen palauttamista kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoittaa palautuksesta, jotta tiedämme odottaa lähetystäsi.

Asiakaspalvelu
era.lindroos(at)gmail.com
p. (03) 752 5696

Liikkeemme palvelee toistaiseksi ke- pe klo 12 -17

14 päivän vaihto- ja palautusaika
Verkkokaupastamme ostetuilla tuotteilla on normaali kuluttajasuojalain mukainen etämyyntiä koskeva 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Neljäntoista päivän kuluessa ostamisesta voit siis huoletta vaihtaa tuotteen tai ilman syytä palauttaa sen joko postitse tai tuomalla sen suoraan liikkeeseemme.

Palautettava tuote
Huomioi, että palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön/myyntikuntoinen. Hinta- ym lappujen tulee olla kiinni tuotteessa. Palautusta ei hyväksytä, mikäli tuotetta ei palauteta sen alkuperäispakkauksessa tai mikäli alkuperäispakkaus on kärsinyt tai siihen on kirjoiteltu tai liimattu esim. postitustarra. Em tapauksissa lähetämme tuotteen teille takaisin ja veloitamme myös rahtikustannukset.

Mikäli lähetät tuotteen takaisin, sinun tulee täyttää palautuslomake. Ilman palautuslomaketta lähetetyt palautukset hylätään.
Tulosta palautuslomake täältä.

Palautus postittamalla
Pakkaa tuote alkuperäispakkauksessaan (myyntipakkaus) toiseen pakkaukseen.  Huomioithan, että tuotteen myyntipakkaukseen ei saa kirjoittaa mitään tai liimata esim. postitustarraa yms.

Tulosta ja täytä verkkokauppatilausten palautuslomake ->Muista postittaa palautuslomake yhdessä palautettavan tuotteen kanssa taikaisin myymäläämme. Mikäli sinulla ei ole mahdollisuutta tulostaa lomaketta, voit kirjoittaa vaaditut tiedot selkeällä käsinkirjoituksella tyhjälle paperille.

Ennen tuotteen palauttamista sinun kannattaa ilmoittaa siitä meille, joko puhelimitse (p. 03 752 5696) tai sähköpostilla osoitteeseen era.lindroos(at)gmail.com jotta osaamme odottaa lähetystäsi.

Pakettiin ei tarvitse kirjoittaa erillisiä osoitetietoja. Riittää, että viet paketin Postin postitoimipisteeseen ja kerrot kyseessä olevan asiakaspalautus Erä-Lindroos Oy:lle (sopimusnumero). Erä-Lindroos maksaa tuotteen takaisin postituksen.

Otathan palautuksesta saamasi kuitin talteen siihen saakka, kunnes olet saanut palautuksesta vahvistuksen. Huomioithan, että asiakas on aina vastuussa palautuslähetyksestä.

Palautuksen käsittely ja tilauksen hyvittäminen
Vaihdot ja palautukset käsitellään viimeistään kymmenen arkipäivän kuluessa, alkaen siitä päivästä jolloin palautus saapuu myymäläämme. Hyväksytyt palautukset maksetaan takaisin ilmoittamallenne pankkitilille palautuskäsittelyprosessin valmistuttua.

Uusi tuote palautetun tilalle?
Mikäli haluat uuden tuotteen palauttamasi tuotteen tilalle, niin saat sen nopeinten tekemällä uuden tilauksen verkkokaupassamme.
Sinun kannattaa kuitenkin ilmoittaa meille tuotepalautuksestasi, ennen korvaavan tuotteen tilaamista.

Lisätiedot
Era-lindroos.fi:n henkilökunta palvelee teitä mielellään kaikissa vaihto-, palautus-, ja reklamaatio- ja tilausasioissa.

p. (03) 752 5696
era.lindroos(at)gmail.com
Mustamäenkatu 72
15610 Lahti

Viallinen tuote/tuotereklamaatiot

Valitsemme verkkokauppamme valikoimiin kestäviä ja laadukkaita eri valmistajien tuotteita. Kuitenkin valitettavasti silloin tällöin, laadukkaissakin tuotteissa voi ilmetä valmistus- tai materiaalivirheitä, jolloin tuote tulee vaihtaa uuteen. Ennen viallisen tuotteen palauttamista kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme.
p. (03) 752 5696
era.lindroos(at)gmail.com

Mikäli huomaat tuotevirheen 14 päivän sisällä ostopäivästä ja tuote on normaalien yllä esitettyjen palautusehtojemme mukaisessa kunnossa, niin voitte palauttaa tuotteen joko tuomalla tai postittamalla sen myymäläämme yllä olevien tuotepalautusohjeiden mukaisesti. Huomioithan, että tuotteen reklamaatiopalautuksen yhteydessä teidän tulee toimittaa palautuskortti.

Kuitti ostoksesta helpottaa ja nopeuttaa virheilmoituksen käsittelyä. Jos tuotteessa on virhe, siitä voi valittaa myyjälle ilman kuittiakin. Valitusoikeus ei ole sidoksissa kuittiin, mutta kohtuullisessa mittakaavassa ostoajankohta ja -paikka on kyettävä esim. tiliotteesta tai muuten tarvittaessa esittämään.

Takuuasiat, ja virheilmoitukset käsitellään aina yksilöllisesti. Pelkkä valokuva virheestä, tai suullinen selostus virheestä harvoin korvaa virheellisen tuotteen näkemistä luonnossa. Tästä syystä ota ainakin epäselvissä tapauksissa aina ensin yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse: 03 752 5696, tai sähköpostitse era.lindroos(at)gmail.com. Saat ohjeet, miten edetä.

Takuukysymyksissä ja virheellisiksi ilmoitetuissa tuotteissa ensisijaisesti korjataan virheellinen tuote. Mikäli korjaaminen ei ole mahdollista, asiakkaalla on mahdollisuus saada uusi tuote tilalle, tai viime kädessä perua kauppa. Pääsääntöisesti vialliset tuotteet lähetetään edelleen maahantuojalle, tai valmistajalle arvioitavaksi tai lausunnon antamiseksi. Edellä mainitusta syystä takuuasioiden käsittely saattaa kestää noin 2-3 viikkoa.